این اژدها خوب میوه ها برای بیماران دیابتی است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی IgA با GFR 16این اژدها خوب میوه ها برای بیماران دیابتی است

میوه خوب برای بیماران دیابتی میوه اژدها اژدها می تواند در هر سوپر مارکت های بزرگ یافت می شود. با توجه به طعم و مزه خوب و مواد مغذی غنی، بسیاری از مردم عاشق خوردن میوه اژدها. در حال حاضر، دیابت یک اختلال متابولیک شایع است. برای بیماران دیابتی، آنها هنوز هم می تواند میوه اژدها خوردن؟

اگر سطح قند در خون بیماران به خوبی کنترل نمی کند، بیماران باید یک برنامه رژیم غذایی بدون قند توسعه. اگر قند خون شما به خوبی کنترل شده، بیماران هنوز هم می تواند مقدار کمی از میوه ها و دیگر غذاهای حاوی شکر یا نوشیدنی بخورند.

اگر چه میوه اژدها دارای عطر و طعم شیرین، قند در این میوه است کمی بالاتر از میوه به طور کلی. به نظر از این، بیماران دیابتی بسیار می تواند توجه به مصرف میوه dragón.Si تنها به دیابت و سطح قند خون خود را در خون است که به خوبی به کار گرفته، می تواند یک دکتر آنلاین برای تعیین مقدار میوه اژدها مشورت شما می توانید با خیال راحت بخورند.

مصرف متوسط ​​از میوه اژدها در واقع می توانید برخی از فواید سلامتی برای بیماران دیابتی به ارمغان بیاورد. آن ها هستند:

جلوگیری از اسکلروز عروق

میوه اژدها شامل آنتوسیانین غنی است که یک آنتی اکسیدان آشکار و ممکن است جلوگیری از دیابت eficaz.La اسکلروز عروق بیماری متابولیک سیستمیک است که می تواند رگ های خونی در سراسر بدن fácilmente.Por حمله بنابراین، خوردن مقدار کمی از است کمک کند میوه اژدها می تواند کمک به محافظت از این کشتی.

سهولت کم خونی

اگر بیماران کم خونی، غذاهای غنی از آهن می تواند کمک به کاهش anemia.Esto است زیرا آهن هموگلوبین و مواد مغذی های قرمز خون ضروری است. میوه اژدها سرشار از آهن، که می تواند به کم خونی از بین بردن است.

حفاظت از اندام

میوه اژدها سرشار از ویتامین C است که می تواند به کاهش وزن کمک کند، کنترل سطح قند خون و محافظت از ارگان های مختلف از آسیب است. از این نقطه، میوه اژدها خوب برای بیماران دیابتی است.

قبل از غذا خوردن این میوه ها برای بیماران دیابتی با وزن مزایای برابر عوارض جانبی بهتر است.





:: برچسب‌ها: dieta دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: